Na sociálních sítích dnes působí více jak pětačtyřicet procent světové populace. A není tajemstvím, že zhruba tři miliony obyvatelů pochází z České republiky. Těžit ze sociálních sítí tak dává smysl, nemyslíte? A to ať už jste podnikatelem ve službách, nebo nabízíte řadu produktů, které chcete prodávat i za hranice. Jen se tedy zaměřte na používání prakticky všech prvků, nejen reels nebo příspěvků. Pouze dohromady dokážou vybudovat úspěšný profil na Instagramu.
Příspěvky pro ukázání hodnoty
Samotné příspěvky neboli posty mají za úkol ukazovat hodnotu. Když člověk přijde na profil, příspěvky jsou tím prvním, co uvidí. A na základě nich se rozhodne, jestli na profilu zůstane nebo půjde o dům dál.
Podnikatelé ve službách mají možnost ukázat, kdo skutečně jsou, jaké jsou jejich kvality, případně co preferují a nepreferují. Jednotlivé příspěvky mají vzbudit důvěryhodnost, která je ostatně klíčová.
Výběry jako shrnutí vašich služeb
Součástí instagramového profilu jsou také výběry. Lidé je používají na zaznamenání svých vzpomínek, ale ve skutečnosti se jedná o možnost, kde shrnout své služby. Lidé nebudou klikat na jednotlivé příspěvky ani se prodírat webovými stránkami. Chtějí mít všechno na jednom místě, chtějí mít všechno takzvaně „pod nosem”. Proto jim shrňte vaši nabídku do výběrů a ukažte jim, co a za kolik jim nabízíte.
Výběry jako takové berte jako své menu na webu. Zkrátka a dobře sem shrňte veškeré věci, které chcete, aby o vás potenciální zákazníci věděli.
Reels pro dosahy
Opomenout nesmíme ani na dnes velice moderní reels, což jsou krátká videa. Jsou určená hlavně na růstu, protože byť jen organicky slibují opravdu obrovské dosahy. Snažte se je točit s pointou, maximálně o patnácti vteřinách.
Stories pro budování komunity
A pak tu máme stories jako taková. Určena jsou hlavně pro budování komunity, a na to pamatujte. Jimi míříte na ty, kteří už vás sledují a které si potřebujete ponechat u těla.